Els mediadors s’uneixen per ajudar Veneçuela
01/07/26
Un cop més, el sector impulsa una recaptació de fons per pal·liar els efectes del terratrèmol

La mediació d’assegurances s’ha unit, una vegada més, per ajudar les persones afectades per una catàstrofe natural. En aquesta ocasió, diverses entitats del món de la mediació professional, entre elles el Col·legi de Barcelona, han posat en marxa una acció solidària per contribuir a pal·liar els efectes del recent terratrèmol que ha afectat Veneçuela.
Concretament, a més del Col·legi, les organitzacions de la mediació d’assegurances Adecose, Aemes, Apromes, Aunna, Cojebro, el Col·legi d’Alacant, el Col·legi de Granada, el Col·legi de Madrid, el Col·legi de València, el Consell General, Espabrok, Fecor, Newcorred i Willis Network han impulsat una campanya solidària de recaptació de fons, en col·laboració amb Entreculturas, ONG de la Companyia de Jesús, per donar suport a la resposta d’emergència després del terratrèmol ocorregut a Veneçuela.
L’ajuda es canalitza a través de la xarxa de Fe y Alegría, moviment internacional d’educació popular i promoció social que ja està atenent les poblacions més afectades.
Els mediadors han prestat el seu suport en nombroses situacions d’emergència anteriors i, una vegada més, el sector torna a actuar de manera conjunta per oferir una resposta coordinada davant aquesta emergència humanitària.
Mitjançant la campanya #MediadorsAssegurancesTerratrèmolVeneçuela, les organitzacions participants impulsen la recaptació de fons que es destinaran a cobrir necessitats bàsiques com l’alimentació, l’atenció sanitària, l’allotjament temporal, la roba i altres béns de primera necessitat, en coordinació amb les organitzacions humanitàries que treballen sobre el terreny.