El Col·legi llança el primer vídeo per compartir de la campanya ‘Per a què serveix un mediador d’assegurances?’
- 08/07/2020
- Posted by: elcol-legi
- Category: Notícies
El contingut reivindica que els agents i corredors són els veritables experts en assegurances que estan sempre al costat del client donant-li suport i assessorant-lo quan més el necessita
El Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Barcelona estrena avui un vídeo en el qual reivindica les figures de l’agent i el corredor com a veritables experts en assegurances. Aquesta iniciativa, que ha liderat Joaquim Vear des de la Comissió Permanent, és la primera acció de la campanya ‘Per a què serveix un mediador d’assegurances?’ amb la qual el Col·legi vol reforçar el paper d’agents i corredors davant la societat, potenciant els seus valors i experiència enfront d’altres canals de distribució.
Francesc Santasusana, president del Col·legi, destaca “la importància de promocionar la nostra imatge pública com a experts en assegurances”. En un moment delicat, amb un mercat especialment dur, “des del Col·legi volem fer costat als col·legiats perquè el seu treball i el valor que aporten als seus clients sigui reconegut”. Amb una iniciativa com aquesta “tots, mediadors, clients i companyies, sortim beneficiats perquè és una acció responsable que promociona la cultura asseguradora, el criteri professional i la fiabilitat del nostre sector”. Santasusana demana “la complicitat dels col·legiats i també de les companyies per a donar la màxima difusió a aquest vídeo”.
El Col·legi ofereix a tots els col·legiats la possibilitat d’incorporar el logo de la seva empresa de mediació en la part final del vídeo. Els interessats han d’enviar un missatge a elcol-legi@elcol-legi.org i adjuntar el seu logotip. En un termini no superior a 48 hores (de dilluns a divendres) el sol·licitant rebrà un missatge del Col·legi amb el vídeo modificat i l’autorització per a la seva difusió.
Pel que respecta al contingut, en l’inici del vídeo es planteja què fem si ens trenquem un os. La veu en off ens explica que podem tractar de curar-nos nosaltres mateixos mirant vídeos d’internet o podem anar a un expert, en aquest cas un traumatòleg. “Crec que preferiràs anar a un especialista”, conclou. Per afegir després que “amb les assegurances és el mateix”.
Al llarg de menys dels dos minuts que dura la peça, s’explica que “hi ha moltes maneres de buscar una assegurança”, per exemple, a través d’un cercador d’internet. Però obtindrem milions de resultats i no sabrem mai si estem contractant el servei i les cobertures que necessitem. De la mateixa manera, seguint l’exemple inicial, es planteja com veuríem que el nostre metge es dediqués a vendre en la seva consulta mòbils, cotxes, rentadores, gas i electricitat … “probablement preferiràs que el metge sigui un especialista de veritat i amb les assegurances és el mateix”, s’assegura.
“Hi ha moltes maneres de contractar una assegurança, però que no et tornin boig. Confia en un mediador d’assegurances”, recomana la veu en off. En la part final del vídeo, es proporcionen els arguments que mostren perquè són els mediadors els professionals als quals s’han de confiar les assegurances. Es destaca que “et garanteix la millor assegurança per a tu i per a la teva butxaca, sense que et costi més diners”; o que “és l’únic que coneix les teves circumstàncies i que t’oferirà l’assegurança que cobreixi les teves necessitats”. En definitiva, “el mediador sempre estarà al teu costat per assessorar-te quan més el necessites”. Finalment, es formula la següent pregunta: “A qui confiaràs les teves assegurances?”.
L’última imatge del vídeo és el logo del Col·legi i el hashtag #MediadorElTeuExpertEnAssegurances amb el qual s’identificarà aquesta iniciativa en les xarxes socials.