El Màster més complet inicia el curs

01/10/26

Una formació única impartida per professionals en actiu i que proporciona tres titulacions acadèmiques

_Y177227_collegi23_smart_fotoAyoCabrera

Un any més, amb l’arribada de la tardor comença el curs del Màster en Gestió d’Empreses de Mediació d’Assegurances, una formació única impulsada per la Fundació Auditorium, el Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Barcelona, la Universitat Abat Oliba CEU i CECAS. Es tracta d’un programa dissenyat per a professionals que volen afrontar la gestió de la seva empresa amb una visió més estratègica, rigor i capacitat de decisió.

Amb una trajectòria consolidada de 18 edicions, el Màster en Gestió d’Empreses de Mediació d’Assegurances s’ha convertit en una formació de referència per als professionals de la mediació. El seu valor diferencial és combinar la formació acadèmica universitària amb una orientació pràctica cap a la realitat empresarial de les corredories i agències professionals. Això s’aconsegueix amb un equip docent format per professionals en actiu i amb una àmplia experiència.

El Màster es desenvolupa al voltant de tres eixos:

1. Coneixement tècnic i empresarial sòlid.

El programa aprofundeix en les àrees clau per gestionar una empresa de mediació amb solvència. No es limita a actualitzar coneixements: proporciona una visió completa del negoci, integrant el marc normatiu, la gestió tècnica asseguradora, l’estratègia empresarial, les assegurances personals, la fiscalitat, els mercats financers i el desenvolupament d’un Treball Final de Màster aplicat a la realitat professional de l’alumne.

Aquests continguts permetran al mediador prendre millors decisions, argumentar amb més rigor i comprendre de manera més àmplia els factors que influeixen en el creixement de la seva empresa.

Àrees acadèmiques:

  • Àmbit legislatiu
  • Gestió tècnica asseguradora
  • Estratègia i desenvolupament empresarial
  • Assegurances de persones, fiscalitat i mercats financers
  • Treball Final de Màster

2. Reconeixement acadèmic i professional.

El Màster té una durada de 9 mesos, amb modalitat presencial i en línia, i permet obtenir tres titulacions simultànies, fet que reforça el seu valor acadèmic:

  • Títol de Màster universitari, expedit per la Universitat Abat Oliba CEU.
  • Certificat de Gerència de Riscos, expedit per AGERS.
  • Certificat de Nivell 1, expedit per CECAS, que habilita per exercir com a corredor d’assegurances a tota la Unió Europea.

3. Seguretat professional, interlocució i visió directiva.

La formació reforça la capacitat del mediador per assessorar el client amb més claredat, defensar solucions asseguradores amb fonament i dialogar amb les companyies des d’una posició més preparada.

Més informació i matrícula:

https://www.elcol-legi.org/w/master/

Últimes notícies